Friday 25 November 2011

Edisi Terhad?


Beberapa hari ini saya ada menghantar artikel ke sebuah laman web di atas permintaan salah seorang penceramahnya. Saya akui agak aktif juga menghantar artikel ke situ. Baru 3 hari sudah 6 artikel tersiar. Ini berlaku kerana saya memang suka memerhati dan sangat minat menulis.

Tetapi sejak semalam, saya tidak tahu kenapa tidak boleh lagi menghantar artikel ke situ. Apabila saya klik 'hantar artikel', ruangan tersebut menjadi kosong. Tiada pula sebarang pemberitahuan di situ. Pelik pula. Mungkinkah seseorang itu dihadkan berbuat begitu?

Buat masa ini, saya sudah menyiapkan satu artikel yang saya petik dari laporan sebuah akhbar. Ia berkaitan dengan gejala sosial masa kini. Hurm... Mungkin terpaksa kongsikan di sini sahaja.

No comments:

Post a Comment