Wednesday 20 February 2013

Ustaz Badrol Amin Punya Pasal, Fizz Fairuz Tertunang Isteri Orang!!


Kecoh di akhbar dan blog hari ini tentang seorang artis popular yang telah memutuskan pertunangan yang baru seminggu terjalin gara-gara wanita yang menjadi tunangannya itu merupakan isteri kedua kepada seorang usahawan.

Betulkah seperti dakwaan pelakon lelaki yang pernah membintangi Nur Kasih The Movie tersebut tentang kemungkinan dirinya menjadi mangsa buatan orang? Atau ianya sekadar alasan untuk menutup malu?

Bukankah dah elok-elok bercinta bagai nak rak dengan Almy Nadia, dan pernah juga si Fizz Fairuz ni membuat kenyataan akan memperisterikan pelakon wanita itu, tup-tup dengar cerita beliau bertunang dengan wanita lain. WK pun terkejut dan berasa geram juga.

Boleh percaya ke si Fizz Fairuz ni hanya bertemu keluarga wanita tersebut kali pertama pada majlis pertunangannya? Habis, macam mana cara mereka berbincang tentang urusan pertunangan tersebut? Bincang sendiri-sendiri di kedai mamak saja seperti gambar di bawah ni?


Jangan la si Fizz Fairuz ni ikut jejak Ustaz Badrol Amin terlibat dengan isteri orang. Dosa tu, tuhan marah. Si Almy Nadia tu masih kosong, dah sah-sah tak ada yang punya. 7 tahun dah bercinta sebelum ni dengan dia, peminat semua dah tahu, peminat pun dah restu.

Betul atau tidak terkena buatan orang tu, tuhan sajalah yang tahu. WK doakan, moga-moga lakonan Fizz Fairuz terus mantap di layar perak.

SUMBER GAMBAR : Ondscene





No comments:

Post a Comment