Saturday 23 February 2013

Tuan Guru Nik Aziz Ulama PAS Ajar Blogger Pakatan Biadap Kepada Orang Tua!


WK berjalan-jalan ke blog Apple Biru tadi, terjumpa pula dengan entri yang boleh menaikkan darah. Gambar di atas WK rembat daripada blog Apple Biru. 

Kasihan makcik-makcik yang wajahnya dibuang dan digantikan dengan kepala lembu. Entah emak siapalah agaknya tu. Jika anaknya ada terlihat gambar tersebut, sudah pasti mendidih darahnya dengan blogger yang biadap tu.

Ini semua gara-gara TG Nik Aziz yang menyamakan penyokong PAS yang menerima BR1M dengan lembu dan ayam. Apa punya ulama macam tu? Sepatutnya seorang yang arif tentang agama, malahan bergelar ulama tahu akan kepentingan menjaga lidah. Bukan main lepas ikut sedap mulut saja.

Dahulu, mereka ni heboh tentang duit rakyat harus dikembalikan kepada rakyat. Kini, apabila kerajaan memberikan hak rakyat, dipertikaikan pula. Sudahlah halal haram dipersoalkan, pemimpinnya juga sanggup menghina rakyat dengan perbandingan haiwan.

Nampaknya doa K.O, hancurkan BN sedang menghantui PAS. Satu persatu perkara buruk yang tuhan tunjukkan. Sedikit hari lagi, bungkuslah gamaknya PAS baru yang lebih pentingkan kuasa dari agama ni.


No comments:

Post a Comment