Tuesday 27 March 2012

Nyanyuk Ke Atau Lidah Dah Terbelit Orang Tua Hitam Ni?


Entah apalah agenda orang tua hitam ni agaknya ye? Sekejap cakap begitu, sekejap cakap begini. Sekejap kata nak keluar UMNO sebab nak perbetulkan UMNO yang kononnya tak betul. Sekejap pula kata dipaksa oleh Setiausaha Agung UMNO untuk mengeluarkan dirinya daripada UMNO.

Katanya ramai pemimpin Pakatan yang merupakan kawan-kawannya memujuk dia menyertai Pakatan tetapi dia buat keputusan sendiri untuk menyertai parti tersebut. Itu katanya. Tambahnya lagi, dia mahu membawa perjuangan sebenar UMNO ke tempat yang sepatutnya. Huh!

Patutlah sangat berjuang untuk rakyat melalui Pakatan tu. Lagi nak menghapuskan hak rakyat adalah. Lebih mengembungkan poket sendiri sahaja. Agaknya itulah yang dimahukan oleh orang tua hitam ni agaknya, dapat habuan besar daripada Pakatan untuk menyertai mereka. UMNO dah tak mahu dah orang yang depan belakang cakap lain-lain ni.

Elok sangatlah berambus daripada UMNO. Ikutlah telunjuk Anwar Aljuburi tu. Memang di situlah tempat yang paling sesuai untuk orang tua hitam yang dah nyanyuk ni.

No comments:

Post a Comment