Tuesday 27 March 2012

Pakatan Yang Tidak Membawa Berkat!!


Inilah yang dibangga-banggakan oleh PAS dan PKR yang sanggup berkongsi menubuhkan Pakatan Rakyat bersama DAP daripada bersatu dengan UMNO yang sememangnya memperjuangkan hak orang melayu. Akhirnya apa yang terjadi? DAP demand pula hendakkan lebih kerusi pada pilihanraya yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Banggalah lagi. Sokong lagi parti yang sejak azali kewujudannya untuk menghapuskan hak orang melayu, sistem beraja dan juga merendah-rendahkan kesucian agama Islam.

Tengoklah dasar komunis mereka sudah semakin terserlah. Tidak dapat kerusi yang sebelum ini ditandingi oleh PAS, mereka sanggup pula bertanding tiga penjuru. Pakatan apa namanya tu? Biasanya orang kaitkan perkataan 'pakatan' ni dengan membawa berkat, tapi Pakatan yang satu ini bukannya membawa berkat, tetapi bakal membawa kehancuran.

Moga-moga PAS mahupun DAP, senang cerita Pakatan Rakyat lah, tidak akan menang di Kedah. Biarlah Barisan Nasional menguasai semula negeri yang penuh lagenda itu supaya boleh dibangunkan dan diperindahkan lagi untuk menarik lebih ramai pelancong datang.

No comments:

Post a Comment