Wednesday 20 March 2013

Khalid Ismath Sahkan Anwar Kaki Tutuh Jubor Jantan??


Pelik?

Sebenarnya benda ni tak pelik mana pun. Kalau apa-apa benda yang keluar dari mulut ataupun yang tertulis dengan jari pecacai Pakatan Pembangkang ni memang tak satupun yang boleh menjadikan pelik.

Samalah macam yang telah tersebar di laman sosial twitter tu. Ala... Twitter si Khalid Ismath yang perasan  dirinya mahasiswa bagus sangat tu. Dia tak kisah pemimpinnya LGBT katanya.

Nampaknya dia dah mengesahkan Pak Nwar Aljub tu memang kaki tutuh jubor jantan. Kalau tak betul, takkan la dia nak akui macam tu kan?

Depa-depa ni memang bengong. Orang tak pakai tudung, macam Datin Seri Rosmah Mansor tu depa tu duk kutuk kata, sedangkan tak pakai tudung tu dosa dia dengan tuhan. Dia tak pakai tudung, dia yang dapat balasan. Kena bakar kepala ke, kena gantung dengan rambut ke, itu dia sendiri yang tanggung. 

Ini yang dah terang-terang LGBT ni, dah memang pernah ditunjukkan oleh Allah dulu balasannya turut terkena kepada orang lain yang sekaum dengan si pelaku, tak pulak depa nak heboh-heboh. Tak ada pulak depa nak nasihatkan malahan depa menyokong lagi. 

Apa, orang yang amalkan LGBT tu lagi mulia daripada orang yang tidak bertudung ke?



No comments:

Post a Comment