Friday 15 March 2013

PI Bala Meninggal Dunia??


Balasubramaniam a/l Perumal telah dimasukkan ke Pusat Perubatan Subang Jaya pada 5 Mac lalu kerana masalah jantung tetapi dibenarkan pulang pada 12 Mac. Hari ini dia diserang sakit jantung lagi dan dalam perjalanan ke hospital, Balasubramaniam a/l Perumal meninggal dunia. Kematiannya telah disahkan pada jam 2:30 petang tadi.

Bagaikan ada satu pertalian halus yang menghubungkan babak demi babak. Sebelum ini sudah terdengar khabar-khabar angin tentang MANUAL yang digunakan oleh Pakatan Rakyat, khususnya PKR untuk mendapatkan undi masyarakat Malaysia. Salah satu kaedah mujarab untuk tujuan tersebut adalah menerusi kematian dan huru-hara.

Selepas insiden kereta Wan Azizah sengaja dirosakkan, Anwar Ibrahim merempuh pintu kaca dan kemudian berlakon macam dah nazak sangat dan kemudian berbalut lehernya, insiden pengawal peribadinya dikatakan melindungi Anwar Ibrahim daripada cubaan membunuh, insiden pengawal peribadi Wan Azizah yang dikatakan telah dicucuk dengan jarum beracun, dan pelbagai insiden lain termasuklah insiden terbaru di Lahad Datu dan Semporna melibatkan lanun-lanun Sulu yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim, kini kematian Balasubramaniam a/l Perumal pula turut berada dalam senarai. 

Apakah kematian Balasubramaniam ini merupakan Sambung Bacaan Di Sini

2 comments:

  1. Salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.saya telah pautkan blog tuan.terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perjuangan.

      blog dah dipautkan. terima kasih.

      Delete