Friday 12 April 2013

Siapa Punya Kerja Skodeng Mustafa Ali Tengah Tuttt Ni???



Minta maaf banyak-banyak ye, WK tak akan siarkan rakaman skandal seks Mustafa Ali PAS ni di dalam blog WK. Suwey nanti. Bagi gambar statik je boleh la tapi korang janji jangan stim pulak.

Sebelum ini agak menghairankan juga dan membuatkan WK terfikir-fikir siapalah punya kerja skodeng orang dalam bilik hotel ni. Selepas berfikir-fikir dan menimbang rasionalnya, WK faham akhirnya.

Walaupun skrip tidak akan lari sama sekali, pecacai Pakatan Pembangkang yang taksub sudah pasti akan menyalahkan UMNO dalam hal ini. Kononnya UMNO dan fitnah serta lucah tidak boleh dipisahkan sedangkan yang menjadi dalang sebenar hanyalah di kalangan mereka sendiri.

Wakil DAP hendak jadi PM, Anwar Aljuburi PKR hendak jadi PM, Haji Hadi PAS pun hendak juga. Masing-masing kemaruk nak jadi PM. Kata sepakat siapa naik jadi PM kalau mereka menang pun tak dapat dicapai, macam manalah nak bersama-sama mentadbir negara nanti.

Masing-masing nak menjatuhkan satu sama lain, akhirnya keluarlah macam-macam video seks. Dan yang mendapat nama busuknya adalah UMNO. WK dah faham dah teorinya.

No comments:

Post a Comment