Sunday 17 March 2013

Abby Abadi Meroyan lagi, Kali Ni Tun M Pulak Jadi Mangsa!




Kesian!

Perempuan ni meroyan lagi. Kali ni dia duk dengki dengan Tun Mahathir la pulak dah.

Tapi kan, sekurang-kurangnya Tun Mahathir menjengahkan muka juga di lahad Datu, bertemu dengan perwira kita yang sedang berjuang mempertahankan kedaulatan negara. Si perempuan meroyan ni, daripada isu Gaza dulu para artis pergi sana, sampailah isu Lahad Datu ni, tak habis-habis dia nak meroyan.

Yang kelakarnya, dia duk meroyan di twitter aje, tak ada pulak keberanian dia nak pergi ke Gaza ataupun Lahad Datu macam orang yang dikatanya tu. Pemimpin-pemimpin Pakatan Pembangkang kesayangan dia pun takde sorang pun yang ringan kaki melawat perwira kita di sana.

Eloknya, si perempuan meroyan ni dikerahkan ke Lahad Datu, suruh dia angkat senjata lawan pengganas. Baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah.

1 comment:

  1. Artis lain ada yang bakal membuat persembahan dipentas bagi mengutip dana Palestin dan Lahad Datu dan ada pula artis yang menderma dekat TV3 untuk tabung Lahad Datu...betina janda sundal dan gersang ni buat apa..asyik dok mengutuk orang je cari dosa kata masuk PAS nak dalami agama islam..ni ajaran yang di perolehi ke ataupun dia masuk PAS sebab dah gian kehausan dan gersang so kalau dulu boleh bawak anak muda melepeaskan rasa gian diluar negara..sekarang ni dok ngedeng lobai PAS pula kut..

    ReplyDelete