Monday 4 March 2013

Abby Abadi Meroyan Lagi. Hina Artis Lain Pulak Dah!


"Artis bila popular, ego mereka tinggi dan masih ramai yang menyokong UMNO. Mereka tidak percaya rezeki dari Allah, mereka percaya rezeki UMNO yang bagi."Saya berada pada tahap cabaran yang sangat tinggi dalam usaha mentarbiah para artis. Bila saya kongsi maklumat di Twitter atau Facebook, mereka kata saya taksub dengan Pas," katanya.
Abby yang mengakui tidak pernah mengundi sebelum ini, turut mendakwa ramai artis hari ini yang tidak menunaikan tanggungjawab tersebut kerana tidak dididik tentang kepentingan politik.

Tarbiah apanya Cik Puan Abby ooii? WK tak nampak pun ada usaha mentarbiah artis ke arah lebih baik dilakukan oleh perempuan perasan bagus ni. Apa yang WK nampak hanyalah usaha-usaha beliau untuk menyesatkan orang ramai.

MasyaAllah... Mentang-mentang dia artis, dia guna sepenuhnya kelebihan yang dia ada tu untuk menyesatkan orang lain. Kasihan nasib peminat-peminatnya (kalau masih ada) yang mudah terpengaruh, sudah pasti akan turut mempercayai perkara yang tidak benar dan fatwa salah yang dibawa oleh artis baru bertudung yang berasakan dirinya ustazah serba tahu ini.

 

1 comment:

  1. seriuos aku getik tgk muka ababi nie...macam gampang...mulut jamban 30sen

    ReplyDelete